De Koekoeksklok

DE KOEKOEKSKLOK DRENTHE

Een aantal jaren liepen veel van onze boekingen via derden. Bij het maken van onze nieuwe website en de professionalisering daarvan kwamen wij bij de boekingssoftware van Denk Digitaal uit. Sinds wij Recronizer gebruiken gaan vrijwel alle boekingen rechtstreeks via onze eigen site. Dat scheelt veel provisiekosten. Voor een tiende van de provisiekosten die wij per jaar kwijt waren hebben we nu een professioneel programma dat zeer gebruiksvriendelijk is voor ons maar ook voor onze klant.

Johan Dijkstra
0593 - 543 396

De Vier Eiken

DE VIER EIKEN DRENTHE

Wij werken al vanaf het prille begin met Recronizer. De software is echt met ons bedrijf meegegroeid. We gebruikte het eerst voor onze groepsaccommodatie en nu ook voor onze natuurlodges. Wij vinden het prettig dat Denk Digitaal de taal spreekt van de recreatieondernemer en open staat voor onze suggesties. We raden Recronizer dan ook zeker aan, wij kunnen niet meer zonder!

Steef van Biljouw
0521 - 321 488

Klaverweide

KLAVERWEIDE ZEELAND

We maken o.a. gebruik van het in de pagina boeken (InPage) dat Denk Digitaal heeft ontwikkeld. Onze gasten zien direct op de pagina in onze website of de accommodatie nog vrij is. We zijn tevens gekoppeld met de website van Groepen Zeeland en Elke Plek. Door Recronizer te gebruiken hoeven we nu nog maar op één plaats onze beschikbaarheid bij te houden.

Paul Elenbaas
0111 - 67 18 59

Steenbergerhoeve

STEENBERGERHOEVE DRENTHE

In het Ecommerce rapport van Google Analytics zien we elke maand weer dat Het Leukste Groepsuitje ons de meest gasten levert. De eigenaar van Denk Digitaal is naast softwareontwikkelaar ook eigenaar van een groepsaccommodatie en weet dus waarover hij praat. Het is super handig dat we alles op één plek kunnen bijhouden in het reserveringssysteem van Recronizer

Leo Lubberink
0528 - 37 00 53

De Pol

DE POL OVERIJSSEL

Wij zijn een van de eerste gebruikers van Recronizer. We hebben het systeem zien groeien. Het was prettig dat er met onze feedback gelijk iets gedaan werd. We weten dat er inmiddels veel meer kan met het systeem dan alleen de boekingen van onze groepsaccommodaties beheren. Hier gaan we ons tzt in verdiepen. Mocht er zich een probleem voordoen dan wordt dit altijd snel opgelost. Wij bevelen Recronizer aan!

Gonnie Hummelink
053 - 56 96 802